detta kallas, underbart.

Godmorgon.

Nu är jag på tåget. Rullade precis in i Lund, alltså snart framme.
Njuter av den starka morgonsolen som lyser in genom fönstrt och lyssar på Micheal learns to rock.
Känner på mig att detta kommer att bli en bra dag. Vädret är redan underbart och så är det LÖNING!

Den kom ju inte en dag förtidigt. Känns som att det står noll på kontot, inte riktigt men nästan. Men de mesta blir till att betala räkningar och handla mat. Hur tråkigt som hellst!!

Men detta kommer också att innebära en massa massa folk på jobbet. Men det klarar vi fint. Det kommer vi göra.
Och sen åker jag hem till mamma och pappa och äter våfflor och firar lillasystern lite som fyller år imorgon. Men eftersom hon ska iväg så har jag fått planera in annat.

Nu börjar vi rulla igen så dags att njuta av solen ;)
PUSS !

2010-03-25 @ 07:00:31 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: jennyj

haha ja precis

2010-03-25 @ 07:30:14
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback