en snabb sammanfttning .

Har haft en trevlig eftermiddag och kväll.

Började med att Emelie ringde mig när jag satt på tåget och frågade ifall jag hade lust att gå på stan.
Och visst hade jag det. Så det gjorde vi. Kikade i lite affärer och sådär och gick sen för att möta upp Therese, Emma och Madde som satt och drack kaffe. Blev en skrattfylld timme där med dem och sen kom systern och vi gick hem till mig. Bjöd henne på mat och sådär. Mycket trevligt och gott.

Nu är jag så trött att ögonen går i kors så det är nog dags att jag säger tack för mig och borstar tänderna och kryper ner i sängen i stället.

God natt vänner ♥
2010-03-24 @ 21:39:26 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback