för vad då undrar jag?

Jag vill bara tala om att jag är så ruskigt trött på vårdcentralen.
Samma sak hela tiden.
Hmm, nja, alltså vi kan nog inte göra något just nu. Men kom tillbaka om en vecka ungefär..
Och sen när jag kommer hem så hittar jag en räkning i brevinkastet.
På 200 kroner, för vad då undrar jag.
Deras tre minuter, max då de talar om för mig att de inte kan göra något.

Visst jag är helt klart med på att man ska betala för sig och sådär.
Det är inte det.
Men kalla mig inte så jäkla ofta i sånna fall.

Lite töntigt kanske men jag är så fruktansvärt trött på att höra samma sak om och om igen.
Vill ju bara bli bra nu :(

2010-03-19 @ 19:20:25 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback