försök till planering av eftermiddagen .

Tågresan hemåt har börjat.
Ska bli riktigt skönt att komma hem kan jag tala om.
Helt slut i huvudet efter denna dagen.
De positiva med sånna här dagar är väl att tiden springer iväg.

Vad som händer när jag kommit hem vet jag inte riktigt.
Tror att jag ska kolla lite i stan och sen hem och äta något och sen förhoppningsvis orka mig ut och springa en runda.
Men det får vi se hur det blir med det, har fortfarande lite ont i huvudet och så är det kanske inte så smart.
Men om jag tar det lugnt och äter något innan så kanske det funkar med en lite runda.
Vi får väl se vad som händer helt enkelt...
2010-03-16 @ 15:46:23 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback