första mars tvåtusentio .

God morgon.

Hoppas att natten har varit bra. Själv så har jag sovit riktigt gott, dock kände jag att den kunde varat lite längre. Bara nån timme eller så. Men så var ju inte fallet så det var bara att stiga upp när klockan tyckte det.

Sitter nu på tåget och är snart framme. Då blir det först att ta det lite lugnt och sen är det bara att hugga in och börja jobba. Så att veckans första arbetsdag kan ta och sluta. Jobbar till halv tre så det är inte så länge ändå. Får se lite vad som händer när jag har kommit dit. Blir nog att hoppa på tåger och sen åka hem till mamma och pappa en runda. Skulle tro det i alla fall, eller så gör jag något helt annat. Men kommer med all säkerhet att uppdatera under dagen så då får vi se vad som händer.

johanna .
2010-03-01 @ 06:23:56 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

sv; haha aa ^^

2010-03-01 @ 09:02:11
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: Evangelina

Hola finibebis :D Hur är livis? Jag tycker att livet ter sig ganska förträffligt i snökaos och sportlov, tycker inte du? Vad gör du förresten när du har tid över? Puss, peace och VEGANKÄRLEK <3

2010-03-01 @ 09:54:38
URL: http://hommus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback