hyfsat bra .

Har under kvällen och eftermiddagen varit ganska duktig.

Träffade mamma, pappa och lillasyster åkte och träffade morfar en liten stund.
Sen tog vi oss en runda på HM.
Sa hejdå till dem och gick hem till mig igen.
Städade och sen begav jag mig ut och gick.
Riktigt härligt.

Och så har jag undvikit fler missöden.
Fast jag har ju inte gått och lagt mig än.
Kollar nu lite på tvn och sitter halvt vid datan.
Och mitt finger ömmar massa.
Jag är en sån stor klant!!

2010-03-23 @ 21:28:24 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

HAHA. Vadå, är hon praktikant eller paro?? Stackare, hur länge ska hon stanna då? Pjussa My på henne! Haha. det var väl hon som sa till hon praon som var helt otrevlig? Stackars er, släng en potatis på henne! <3

2010-03-24 @ 02:45:43
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback