i det stora hela .

Idag har jag tagit mig en datafri dag.
Det känns så fruktansvärt skönt ibland att bara slippa undan allt ibland.

Min dag har bara sprungit iväg.
Först jobb med massa kaos och folk.
Det blir så tråkigt när allt börjar så bra och sen på ett par sekunder förändras allt.
För hur okej känns det när en person sjukar sig en halvtimme innan den börjar blir allt kaos.
EN HALVTIMME är inte okej!!!
Men vi löste det tillslut i alla fall.

Snabbt bort till tåget och sen hem och ner till vårdcentralen.
Kan tala om att det gjorde väldigt jätteont och hoppas verkligen att det blir bra snart.
Annars blir det att operera.
Har i alla fall ett återbesök nästa vecka i alla fall.

Sen vidare upp på stan en runda med mamma bland annat till apoteket och shoppa loss.
Alltid lika härligt att känna att pengarna försvinner där inne.
För det lyckas alltid bli så otroligt dyrt.
Och sen tog vi tag i oss mamma och jag och gick upp på Railcut och pratade lite med Ida om färgning och löshår.
Så det är vad jag ska kolla upp imorgon efter jobbet.

Nu är jag hos mamma och pappa och har precis ätit.
Så nu ska jag väl sitta här lite tills de har hjälpt Julia att packa till hennes resa till Berlin imorgon.

2010-03-03 @ 20:02:08 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

NEJ inte Okej! Vem är det som gjort detta nu då? Klaga till Jossa. HaHa<3

2010-03-04 @ 15:39:40
URL: http://newyorklife.devote.se
Postat av: Ida

Hoppas håret känns bra nu!

Du blev jätte fin tycker jag!

Kram Ida

2010-03-05 @ 10:07:56
URL: http://idaannanilsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback