I väntans tid

Medans jag väntar på att mamma ska ringa mig och talar om för mig hur kvällen ser ut skriver jag en liten uppdatering.
Och då ringer pappa mig nu precis och talar om det istället.
Ska åka ner till Annelie och Mickeoch kolla på tv och äta.
Trevligt och helt okej för min del då jag inte orkar ta tag i och styra upp något annat.

Annars då.
Jo efter att ha hoppat av tåget begav jag mig till vårdcentralen, och hur det gick kan du nog avgöra i förra inlägget.
Gick hem och plockade lite.
Pratade med Emelie och bestämde tid med henne, möte upp henne och begav oss till systemet.
Där blev det lite inhandling till imorgon då vår fina vän Therese fyller 20 och bjuder in till fest.
Riktit härligt och känner mig väldigt pepp på det, fast jag är trött nu.

Nu ska jag fixa och fräscha upp mig lite innan jag beger mig iväg.


2010-03-19 @ 19:28:37 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback