jakten fortsätter ..

Sitter på tåget som tuffar hemåt i sin hastigaste fart.
Skönt att komma hem och ta det lite lugnt.
Varit ganska mycket folk idag, men det fanns pauser mellan ruscherna (stavining!?).
Men det tycker vi är ganska skönt ibland, men klart lite roligare med folk så det finns något att göra.

Som tur var så kom Karin och fina Ballo och hälsade på oss.
Så toksöt den lilla hunden.
Blev en del busande och sen hade klocka slagit halv tre och det var dags för mig att plocka ihop mig och byta om.
Så dagen på jobbet har varit ganska bra, trots att det strulade lite imorse.

Så jag är glad, glad, GLAD nu.
Fast jag hade kunnat vara lite gladare..
Anledningen till detta var att jag gick inom Stadium på vägen till tåget.
Hade sett och fått tips på att "mina" Convers skulle finnas där.
Jag går in ochhittar dem direkt.
Frågar efter min storlek och får då efter lite letande av personalen reda på att de minsta storleken de har är 40, alldeles förstort för mig ju. Och detta enbart för att de är herrmodell. Gahh!
Men jag är glad ändå, trots att himlen är lite mulen utanför fönstret.

2010-03-17 @ 15:48:08 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback