kaos !?

Usch herregud vilken morgon. Massa massa att göra imorse på jobbet. Alla kylar ekade, inget förberett och sena leveranser. En läsk maskin som inte vill funka. Ingen läsk i läskkylen nästan. Massa folk. Och en kortmaskin som inte vll funka. Får panik, nej men nästan. Men detta ska vi lösa på ett snyggt sätt. Hoppas jag.

Skönt att få sitta ner lite efter allt springande och bara ta det lugnt innan man ska ge sig ut igen. Har även hunnit säga hejdå till min fina vän Sara-Li som åker iväg imorgon och är borta i tre och en halv månad. Hoppas att du får ett riktigt roligt äventyr och var rädd om dig. Nu ses vi inte förens till sommaren.

Nej maten blir kall och jag måste få i mig lite innan jag börjar igen.
2010-03-01 @ 12:05:05 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Dagar som denna är det skönt att inte vara på Grafitti. Haha :D Kämpa på!

2010-03-01 @ 16:01:55
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback