lite vitlök, kanske ?

Dagens jobbtimmar är nu avslutade.
Och det känns så jäkla underbart. Varit riktigt riktigt mycket folk idag.
Fullt både där inne och på de borden vi hade ute. Fick till och med bära upp fler från källaren.
Då är det riktigt mycket.

Men det har gått bra ändå, tills jag lägger en hel vitlöksdrässing över mig och golvet.
Varför inte kände jag. Jag har väl knappt klantat mig och haft otur redan i veckan, nejdå tydligen inte.

Nu sitter jag i alla fall på tåget med strålande solsken utanför och Winnerbäck i lurarna.
Kan knappt bli bättre, eller jo om jag hade varit ute i solen istället för att sitta på tåget.
Men så är det alltid, de hade alltid kunnat vara bättre.

Känner att våren och snart sommaren är på gång.
Solen värmer och en kofta och vårjackan var förvarmt påväg till tåget.
Så imorgon väljer jag en av de andra vårjackorna och provar med det istället.
Det måste ju ända vara det bästa på denna veckan. Jaa alltså solen och värmen sombara kommer starkare och mer.

PUSS ,
2010-03-25 @ 15:35:26 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback