massa otur denna dagen .

Hallå Hallå.

Hur är allt såhär på eftermiddagen?
Själv så är det helt okej, eller ja...

Har haft ganska mycket otur idag.
Tåginsidenten imorse och sen på det så skar jag mig ganska rejält i fingret på jobbet.
Så det ömmar en hel del nu kan jag tala om.

Sitter på tåget hemåt nu, ska möta upp mamma och mofrar och kolla lite grejer, bland annat på en ny soffa och sen hem och fixa lite i lägenheten. Får hoppas att oturen inte följer mig fortfarande utan att det ör slut med den för denna veckan.

Massa osammanhängande meningar och ord i detta inlägg känns det som, men det är precis så det är i mitt huvud och kropp just nu. Får se ifall det kommer något bättre inlägg senare. Men nu vet ni i alla fall hur min dag har gått ...
2010-03-23 @ 15:49:23 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: H a i d i ~

Sovdags för min del iaf! :D godnatt, hoppas du haft en fin dag ♥

2010-03-23 @ 19:01:56
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback