mitt i lunchen .

Lunch och dagens första paus.
Härligt att bara få sitta ner och inte behöva göra något alls.
Den enda nackdelen med lunchen är väl kanske att man oftast slöar till.
Men det är ju sånt man får ta ibland.

Själv försöker jag att se det positiva i detta ändå,
slutar om ungefär två och en halv timme.
Härligt härligt.
Då bär det av hemåt och vara lite duktig.
Försöka komma ut och springa.
Kanske blir att träffa mamma en runda också,
vi pratade i alla fall lite löst om det imorse.
Tänkte också se ifall pappa har fixat min hylla till hallen och försöka få upp den och lite andra saker.
Hoppas i alla fall att detta inträffar.
Men det vet jag ju först riktigt om tre timmar :)

Nu ska jag slöa lite till innan det är dags att bli allvarlig igen..
2010-03-24 @ 11:52:55 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback