rubriktilldettainlägguteblev .

Dagens jobb är nu klart.
Löste vissa problem under dagen men vissa kvar står fortfarande.
Halvt storm här nere i Malmö med massa förseningar och på det var hela singnalsystemet utslaget på centralen.
Alltid lika härligt att vänta på tågen i kylan.
Men jag klagar inte.
Plus att man blir, eller ja i alla fall jag blir lycklig av att massa av snön som kommit i vinter är borta.
Härligt att se det brungröna gräset igen.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem.
Tänkte ju egentligen åka hem till mamma och pappa, men känner att jag vill nog inte det om "stormen" blir värre.
Men vi får se vad som händer.
Är förövrigt riktigt pigg så något måste jag ju hitta på...
2010-03-01 @ 16:13:10 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback