skoproblem .

Kollar runt lite på datan.
Försöker att få tag i ett par Conversskor som jag viljat ha riktigt länge.
Hittade ett par, men sen när jag skulle klicka köp så var sidan för gammal och jag kom till deras nya istället.
Men då visa det sig att de inte fanns på den nya.
Är det inte retligt eller vad!?

Men ska kika runt lite till och se vad jag hittar.
Hoppas jag hittar dem.
Annars får pappas vän över Atlanten kolla efter dem och sen skicka över dem.
Jag måste ha dem nu.
Jag SKA ha dem i vår och sommar.

2010-03-03 @ 20:33:06 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: ITZI

Dem var helt amazing, jag vill också ha sådana! :D

2010-03-06 @ 22:31:40
URL: http://itzi.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej tjejen.

Måste bara säga att jag såg ett par liknande skor på Åhlens City i Göteborg, tror de var samma modell. Det kan ju alltid skilja något, men kanske att du kan hitta de på Åhlens City i Malmö? :)

2010-03-08 @ 09:29:45
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback