söndag

Hallå hallå :D

Ligger just nu i sängen med lite musik på.
Men ska väl snart ta tag i mig och börja göra något vettigt.
Ska städa och sortera från lite lådor som jag har på vinden.
Gjorde även detta igår, och kom en bit framåt så får väl se hur det går idag med det.

Ska även försöka med att gå till affären och handla lite,
ner till stationen och ta foto i den där roliga fotomaskinen.
Har ju inte riktigt tagit tag i det innan.
Men nu måste jag fixa det till mitt nya körkort.
Och ska även se ifall mamma var sugen på att åka till IKEA.
Vi pratade nämligen lite löst om det igår men vi får väl se.

Hade förresten en trevligt kväll i Höllviken hos Fastern där bland annat en kusin och farmor fanns.
Riktigt härligt hus de har köpt, det kan jag inte säga något annat om.

Men nu ska jag faktiskt försöka komma igång lite.
2010-03-07 @ 11:04:19 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

vi pratar om att åka till ikea:)

2010-03-07 @ 11:22:52
URL: http://lovefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback