en bra avslutning.

God kväll bloggen.

Ligger i soffan och kollar på tv och tänkte ta mig till sängen och sova..

Har haft en lite koasartad dag på jobbet,
men vi ordnade det till slut.
Sen gick jag och gjorde ett ärende på stan och vad det var får ni reda på på Lördag ;)
Och efter att det var uträttat och ordnat så gick jag hem och kollade lite på datan och plockade sen ut cyklen från förrådet och möte upp Emelie.

Vi tog oss till maxi och shoppade loss ;)
Blev ett värmeskydd och en inpackning från Tressemmè.
Får väl se ifall det är så bra som det sägs.

Och efter promenaden hem till lägenheten blev det ombokning av tvätt-tiden som var på lördag men numera på söndag istället.
Uppe i lägenheten blv det supergod glass med vitchoklad och bär och så lte kaffe.
Riktigt mumsigt får jag säga.
Vi tog oss även en runda bortom solariet innan det var dags för Emelie att åka hemåt igen.

Tack vännen för en jättetrevlig kväll ♥

2010-05-05 @ 22:34:48 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Oooh så söt du är <3

2010-05-06 @ 15:50:58
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback