Glidaren .

Hallå och god natt, snart.

Nu har jag landat i min lägenhet och säng igen.
Tog bussen direkt hem till mamma och pappa när tåget kom in på stationen.
Umgicks lite med dem och käkade, sen bar det av på föräldramöte för dem.
Under den tiden myste jag med lillasystern och kollade på film.

Sen blev det lite glassfikande när dom kom hem och sen massa tvtittande.
Först ishockey, sverige vann igen.
Efter blev det dags för Cougar town, var ett riktigt bra och roligt avsnitt ikväll.
Tycker i alla fall jag.
Såg nån mer det?
Delar ni samma åsikt som mig?

Vi hann också med att glida runt lite i Mustangen.
Rätt häftigt, fast det bara är en bil.

Nu ska jag stänga av musiken och släcka ner och sen sova ett par timmar.
God natt.

2010-05-12 @ 00:10:10 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback