min helg var så Yeah Yeah Wow Wow.

Tjena tjena.

Nu sitter jag framför datan igen och tänkte uppdatera folket lite vad som hänt och sådär.

I fredags var det ju Valborg, och en riktgit bra dessutom.
Frida bjöd in till en underbar förfest där massa folk befann sig.
Kände dock inte så många där när kvällen börja och nej kanske inte riktigt när kvällen slutade heller,
men lite mer bekanta blev vi nog folket och jag.
Vi drog oss i alla fall vidare mot Harrys efter tolv och dansade och dansade.
Riktigt trevligt att träffa folk som man inte träffat på evigheter ut och så.
Så jag tackar ALLA som medverkade denna kväll och natt.
De enda negativa var att nån stal min vinflaska, oöppnad dessutom.
Men det är ju inte hela världen egentligen, bara lite irriterande.

Lördagen vaknade jag upp och mådde toppenbra.
Över förväntan faktiskt, tror det måste vara för att jag lagade mat och käkade innan jag gick och la mig mitt i natten.
Drog i alla fall på mig kläder och fixade till mig lite snabbt och tog mig ner mot stationen.
Där hoppade jag på tåget mot Malmö och sen från Malmö till Burlöv.
Mötte upp familjen på Burlövs center men någon shopping hann jag inte riktigt med, tyvärr.
Anledningen till resa ner dit var att lillasystern skulle tävla.
Så tillbringade eftermiddagen i en simhall.
Sen åkte jag med mamma och pappa en runda med världens huvudvärk.
Kollade lite på tv med dem och sen somna jag och nu sitter jag här.

Tanken är väl att jag och systern ska ta tåget vid två då hon åker till pojkvännen sin och jag hem till mig.
Då är det städning som gäller och sen får vi väl se vad som händer efter det.

Hur har er helg varit?

2010-05-02 @ 10:45:28 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback