sista i femte .

Måndag och sista dagen i maj.
Gud vad tiden bara springer iväg.
Tyvärr märks det inte att sommaren är här.
Men det kommer väl snart.

Annars så har jag varit sämst på att uppdatera men har inte hunnit.
Har i princip bara jobbat, jobbat och sen jobbat lite till.
Men det är bra.
Bara att passa på när man kan.

Har också kippt mig och nu känns det superkort, men är ändå supernöjd.
Det kommer att växa till sig snart igen.

Nu ska jag snart ta mig bort till Frida där det blir att avverka ett par avsnitt av one tree hill.
Hörs senare.

Då lovar jag att jag ska försöka bli bättre med både uppdateringar och fler bilder.
2010-05-31 @ 17:37:15 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback