sommar och sol.

Hallå hallå.

Ett par dagar sen sist men har haft supermycket att tänka på.
Ska bli bättring på det, lovar.
Och ska försöka få upp de utlovade bilderna på veckans shopping.

Men annars så har det varit ganska mycket jobb.
Två pass i torsdags och så har jag ju jobbat idag också, precis kommit hem faktiskt.
Självklart har jag jobbat de andra dagarna som vanligt också, men kändes ganska självklart ;)

Varit en del med mamma och pappa.
Grillat. Shoppat. Åkte runder i Helsingborg.
Det är ungefär det jag gjort när jag inte jobbat.

Nu ska jag ta och fota lite så att jag får upp bilderna här.
Och sen blir det en dusch och efter det kolla vad som händer ikväll.
Verkar vara väldigt lite, men vi får se.
Solen skiner och det är supervarmt ute och festsuget infinner sig.
Planen var nämligen fest, men en sjukdom förstörde dem.
Så tillbaka på ruta ett.

På återseende ;)

2010-05-22 @ 16:12:00 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback