tag ett nytt tag.

Tillbaka efter ett par dagars paus.
Ska försöka släppa all skit och bara leva.
Se hur länge jag klarar det..

De senaste dagarna har jag i alla fall..

Jobbat som en galning både i torsdags och i fredags.
Orkar inte komentera dessa dagarna på jobbet,
då blir jag bara på sjukt dåligt humör.
Så det hoppar vi och säger bara att det blir sköna pengar.

Igår efter jobbet hade jag och Frida myskväll med One Three Hill maraton.
Och hemlagad mat och lite halvbrända popcorn, chips och dipp.
Tog cyklen hem vi halv ett ungefär och sen sängen ganska direkt.
En bra början på helgen.

Idag är det lördag och jag är ledig.
Behövde inte hoppa in och jobba extra denna helgen.
Ganska skönt faktiskt.
Tar igen det nästa helg då det antagligen blir jobb istället.

Tyvärr så är det supertrist väder ute,
men är ändå lite småsugen på att ta mig ner en runda på stan.
Bara för att kolla läget.
Såg häromdagen att de öppnat en ny affär i stan så den skulle man kanske kunna besöka.
Vi får se vad  som händer efter jag har tryckt i mig lite mat.


Puss,
2010-05-15 @ 12:28:58 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback