All i need is you

Med lite kräm i soffan och funderingar på vad jag ska dra på mig idag lyssnar jag på Idolernas och Andreas Carlssons All I Need Is You. En riktigt höjdar låt om ni frågar mig.

Dagens plan är att jag ska vara påklädd och klar snart. Sen bär det väl av neråt i skånelandet. Nämligen till Höllviken utanför Malmö där fastern har bosatt sig. Farmor är nämligen nere på ett litet besök, så man får ta och passa på att träffa henne när tillfälle ges. För det händer inte allt för ofta att man träffar henne, hon är nämligen bosatt på ett himla sött ställe utanför Linköping. Så nu vet ni det, nu måste jag skynda mig att skyffla in de sista av krämen och sen kla mig och allt det där som tillhör. För snart lär väl pappa och de ringa och säga att de kör och hämtar mig..

2010-11-21 @ 13:26:36 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback