en perfekt shoppingrunda.

Torsdag idag, bara en dag kvar till helg.
Ja för dem flesta är det nog så, men inte för mig inte.
Blir jobb på både lördag och söndag, men inget depp för det inte!!

Nu ska jag gå ner och möta upp lillasystern på hennes träning och sen gå upp till mig igen och mysa.
Plus att jag ska visa er min shopping från idag.
Det blev nämligen en liten shoppingrunda med Frida och Nea (som Frida skulle passaikväll) efter jobbet.
En riktigt bra shoppingrunda får jag dessutom säga.
Kicka in snart igen så får ni se alla gobitar ;)

2010-11-11 @ 19:08:19 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: EMELIE

SVAR: Tack så mycket :) Va glad jag blev av din kommentar! Jättekul att du gillar min blogg :D

KRAM till dig!

2010-11-11 @ 23:08:23
URL: http://emapslife.blogg.se/
Postat av: Gry

Haha. Tackar. Så smickrande ;). Jag är så glad att di är så lycklig nu och att du har jobb och livet flyter på! Är så skönt att höra söta du!<3

2010-11-11 @ 23:32:23
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback