Ladies Night

Igår blev det en heldag på arenan.
LADIES NIGHT var på besök i stan och det var tusen bitar som skulle stämma och fungera.
Och vi lyckades superbra.
Personalen var taggad, artisterna var taggade, personalen fån Ladies Night var taggade och tjejernar som kom till showen var supertaggade.
Så fruktansvärt skoj att få vara en del i ett sånt arrangemang!!
Allting flöt på bra och allt var så bra planerat och showen var kanon!!.

Jag älskar att jobba inom denna branchen och är oerhört tacksam för det jag har just nu.
För att både få stå i köket som kock och sen även servera är det perfekta.
Även om det inte blir så mycket ledigt och umgänge med vänner som man önskar så känns det inte tråkigt för fem öre.
)Framför allt inte när man jobbar tillsammans med sånna underbara människor som jag gör!!)
Det visste jag ju redan innan jag kastade mig in i denna branchen.
Och jag ångrar mig inte en sekund.

2010-11-07 @ 13:08:36 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback