tacksamhet

Jobbar och mår förbannat bra.
Är väldigt lycklig och tacksam för allt som händer just nu.
Och jag är framföra allt så fruktansvärt tacksam och glad att få ha så fina människor runt mig.

JAG ÄLSKAR ER MINA UNDERBARA VÄNNER.
Ni är så fantastiskt himla jättebra.
Det är ni som ger mig glädje, styrka, vilja, livsglädje, kärlek och en massa härliga skratt och stunder.
Vet inte alls vad jag hade gjort om jag inte träffat er.
Ni finns långt in i mitt hjärta och betyder som sagt var väldigt, väldig, väldigt mycket för mig.
NI ÄR BÄST!!

Tänkte att jag istället för att berätta om min inte så jätte händelserika dag, (jo jag träffade Frida A ett par timmar ikväll och innan dess jobbat, fast nu fick ni ju veta det i alla fall) skulle visa lite tacksamhet till alla fina människor jag har omkring mig. Försöka ge dem lite värme i alla fall. Så tack för att ni finns och gör mitt liv så mycket bättre. Hade inte varit såhär stark och glad om ni inte hade funnits!!

2010-11-10 @ 00:06:22 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback