kväll.

Hemma från jobbet nu och bigges loser sverige på tv.
Huvudvärken är kvar, men i övrigt mår jag rätt bra.
Varit nere hos morfar en snabb runda men stannade inte där så länge som jag hade viljat.
Lite sällskap med världens bästa morfar är aldrig fel, men kände att jag verkligen inte orkad ikväll..

Ska ta och äta något snabbt snart och sen ska jag ta tag i denna röran som har uppstått här igen.
Men det ska nog klaras upp ganska snabbt och sen blir det att stara en film att somna till.
Ska även försöka få tag i systern också innan jag somnar också.

Så himla rolig uppdatering blev det inte idag (heller).
Ska försöka bli bättre med bilder och sådär..

2010-10-18 @ 20:52:24 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback