lite planer..

Varför kan man ALDRIG sova länge när man har tillfälle för det!!?
Har varit vaken i två timmar nu, jag borde ju sova till minst nu i alla fall.
För så länge jag jobbat eller ja så många långa dagar jag haft denna veckan borde jag vara helt slut.
Inte okej alls, för jag vet att jag kommer dö av trötthet imorgon när jag börjar åtta på morgonen och så jobbar jag till två i natt!!

Men men inte mycket att göra åt det utan bara gilla läget och vara glad.
Det är väl helt enkelt dags att ta tag i denna dagen nu.
Hoppa in i duschen och sen äta lite och så får vi se vart dagen leder mig.
Är lite sugen på en runda på stan, bara för att jag kan  göra det liksom.
Börjar ju inte jobba förrens vid fyra i eftermiddag så lite ska jag väl hinna med..

2010-10-30 @ 10:50:44 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback