shots.

Igårkväll kom min fina vän Frida hem till mig.
Det blev lite spontant och bra.
Vi fixade oss, pratade och drack lite cider.
Sen vid ett gick vi ut.
Var på Q-bar i knappt en halvtimme innan vi beslöt oss för att gå hem.

(Q-bar är inte vårt favoritställe direkt och vi lovar varandra varje gång att vi aldrig ska gå dit igen.)

Men påväg därifrån möter vi Henke, Ted, Kim, Pontus.
Och efter att vi pratat ett par minuter så övertalade de oss att gå tillbaka till Q-bar tillsammans med dem.
Satt och pratade lite och sen drog Kim hemåt och de andra killarna fick ett ryck att vi skulle ta en shot.
Som sen blev några till..

Så det blev MASSA shotbrickor inbeställda, killarna betala(!), disskutioner och skratt.
Och sen när klockan klockan slog tre så blev det mat och sen hem och sova.

Hade en trevlig kväll med Frida och killarna, men måste nästan säga att vi hade det ännu trevligare hemma hos mig jag och Frida.
Men det beror nog mycket på vad det är för folk på Q-bar. 
Det tror jag i alla fall, och självklart blir det lite vad man gör det till


Bardisken efter första rundan shots.
2010-10-09 @ 17:01:42 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback