sista och första

God morgon!

Igår var min sista dag i Malmö.
Känns skönt men samtidigt väldigt konstigt och lite jobbigt.
Nu vet jag inte exakt hur mina dagar kommer att se ut.
Ska försöka få ett jobb riktigt riktigt snabbt.

Jobbade i alla fall stängning i Hässleholm igår direkt efter jag hoppat av tåget och sen åkte jag hem till mamma och pappa och åt middag och kollade på fotbollen.
Sen somnade jag riktigt skönt där.

Nu är jag hemma i lägenheten igen, men ska strax sticka iväg igen.
För även idag blir det jobb i Hässleholm.
Så det är en bra början som arbetslös i alla fall..
2010-10-13 @ 09:31:44 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Say What? Vad har hänt. Varför inte Malmö mer? Alla potatisar försvinner! haha. Berätta! <3

2010-10-13 @ 12:09:36
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback