shoppa bör man..

Sitter och kollar slutet på Idol.
Tyckte inte att det var så himla jättebra idag, eller inte så som jag trodde det skulle vara.

Annars så har jag jobbat och sen varit med mamma och pappa.
Hann också med att gå inom Graffiti i Hässleholm och pratade lite med Malin och åt lite.
Sen hämtade pappa upp mig och vi åkte hem till dem.
Och sen styrde jag och mamma bilen mot Kristianstad.
Fyndade lite underkläder och en ring.
Har även hunnit med att shoppa en jacka, en tunika/linne och två sjalar under lunchen.
Perfekt!

Något som tyvärr inte är lika perfekt är att min kamera är urladdad så jag kan inte visa er dessa grejerna.
Kommer upp imorgon!!
2010-09-27 @ 22:50:56 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: beccs

SV: tack såmkt :)

2010-09-27 @ 22:55:34
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback