18.30

Idag är det en suprtrött Johanna som skriver ett litet blogginlägg till er ;)
Ja så är det, jobbat hela dagen på arenan och tog sen mig en liten runda inom H&M och glitter och sen mot tåget hemåt. Har nästan precis landat i soffan och startat lite musik. Har en halvtimme på mig och piggna till och fräscha till mig lite plus att jag måste ta mig en ipren för jag känner att det är huvudvärk påväg. Inte bra, inte bra alls. För snart ska jag ju iväg och dansa och det är ju inte det ultimata att både vara trött och ha ont i huvudet!!

Så nu får jag nog bege mig ut på toaletten och leta fram lite av varje och kanske hinna blunda i ett par minuter innan skjutsen kommer.

2011-04-07 @ 18:30:54 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback