all we need i love ..

Veckan har bara rusat iväg och idag är det redan torsdag. Och shit vad jag har längtat till denna dagen, min enda lediga dag denna veckan. Hade planerat den perfekt, men den fick inte riktigt den början som jag planerat...

Emelie ringde och väkte mig runt niotiden. Hon hade missat bussen till jobbet och nästa gick inte förren vid tolv, så hon frågade ifall jag ville skjutsa henne. Och snäll som jag är ställer jag såklart upp för mina vänner, så jag steg upp och tvättade av mig och drog ett par varv med tandborsten i munnen, tog de kläderna som låg närmst sängen och tog sen två drag med borsten genom håret, och sen var jag med i matchen igen.. Påvägen hem körde jag hem och kollade till lillasystern som varit sjuk hela veckan och sen bar det av in mot stan igen och H&M. Fick med mig ännu några plagg ifrån conscious collection, hittade nämligen några redan i söndags på Väla.

Nu har jag precis ätit min mästarpasta och är hur mätt som helst, och sliten från imorse.. Men det kan inte hjälpas för nu ska jag städa iordning bland alla mina kläder, bädda rent och kolla hur det ser ut med tvättider, antagligen lång väntetid men man kan ju hoppas på lite tur!!


jag och emelie i somras .
2011-04-14 @ 14:20:33 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback