burn baby burn .

God kväll vänner.
Är nu mätt och belåten och ska snart slutföra min städning. Fast först tänkte faktiskt jag gå bort och sola ett par minuter. Får fuska lite, eftersom jag inte har tillbringat någon tid ute alls knappt. Bara jobbat en massa, och det gillar jag. Riktigt bra lön denna månaden blev det också. Nej nu måste jag ta mig bort från lägenheten en stund, luktar nämligen brännt i hela lägenheten då jag glömde röra runt i min pastasås som jag lagt ner ost i och sen häller ut hälften på plattan. Bra jobbat av mig!!

LATER,
2011-04-29 @ 21:13:22 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Marcusagathe

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-26 @ 15:44:07
URL: http://marcusagathe.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback