helgens .

Helgen som gått har varit helt okej.
Blev jobb i fredags, sen kom man hem och möttes av deklarationen och det såg helt underbart ut!! Avslutade fredagen med lövbiff och pommes hemam hos mamma och pappa. Och lördagen var det bara att stiga upp tidigt och ta sig till jobbet där jag var nästa hela dagen. Gick hem och tog det lugnt och avslutade lördagskvällen hos Emelie med film som vi båda somnade till. Söndagen gick i shoppingens tecken då jag och bästaste Frida åkte ner till Väla och en snabb runda inom Familia. Hade en urmysig dag och shoppade en del finingar. När Frida släppt av mig utanför lägenheten ringade mamma och tyckte att jag kunde följa med henne till hennes dans, så det gjorde jag. Helt underbart cabväder, älskar det!! Avslutade sen kvällen med pizza hemma hos mamma och pappa.

Nu när jag tänker efter så har det varit en mycket bra helg ändå! Tack för det, bara fyra dagar kvar och då är det fredag igen och så händer det grejer..



2011-04-11 @ 11:02:38 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback