körsbär .

Godmorgon efterlängtade fredag.
Allt bra denna fantastiska förmiddag? Själv mår jag toppen, solen skiner och jag har sovit så himla bra i mina nya sängkläder ifrån H&M. Tänk att få vakna upp bland sitt favoritmotiv runt sig och solens strolar in genom fönstret, det kan nästan inte bli bättre!! Har nu varit uppe i en timme lite drygt, men har dock inte gjort något speciellt alls. Så det får jag väl ta och börja med nu. Ska ta mig ut i köket och koka ihop lite havregrynsgröt nu. Blev sjukt sugen på det nu. Sen får det väl bli lite klädprovande inför kvällens äventyr och annat fix. Sen är det dags för jobb igen!


sängkläder 199 H&M

2011-04-15 @ 09:58:19 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback