mitt i natten.

Klockan är mitt i natten och jag gör en uppdatering. Precis kollat på en av mina favoritfilmer In good company. Blir så glad av den på något sätt. Annars så har det inte hänt särskillt mycket alls idag, verkligen bara segat idag. Hoppade fotbollsträningen ikväll och tog danskursen som har kickat igång igen istället. Mest pågrund av att mitt lår inte är helt hundra efter streckningen jag drog på mig förra veckan. Har haft sjukt ont efter varje träning efter det och masserat med en massa tigerbalsam och annat. Hoppas att det släpper snart.

Nu så får jag väl försöka sova lite grann och vakna upp med en massa positiv energi och glädje, för just nu känns allt rätt trist och grått.

God natt.



2011-08-19 @ 00:44:15 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback