städnig och sortering pågår.

Hej mina kära vänner.

Tiden bara springer iväg just nu märker jag. Hinner inte riktigt med allting just nu. Men så är det väl ibland när man börjar känna sig lite förkyld och höstdeppig. Jag antar det i alla fall. Idag och resten av veckan är jag i alla fall ledig och ska försöka hinna med lite mer. Jobbar just nu bara varanan vecka och det känns sådär faktiskt, men men jag jobbar lite i alla fall. Nu ska jag återgå till min städning och sortering. Och kanske börja tänka lite på mat också.

Förra veckan han jag i vilket fall som med att jobba hela veckan förutom i söndags. Även hunnit med att både träna fotboll och danskursen. Göra ett lite snabbt besök på IKEA med familjen. Umgås med Josefine i ett helt dygn nästan och besöka både Väla och Familia. Hittade dock inte något direkt, men det kan också bero på att det var hur mycket folk som helst på Väla då det var nyöppningshelg och lönehelg på det. Fick alltså lite smått panik. Hann också med att kolla på lagets match igår och en middag hos familjen Tegeborn plus att det blev ett biobesök vid nio tiden igår för mig, Frida och Jenny. Såg den nya svenska filmen, Försvunnen. Åh shit vad spännande den var!! Det var en liten snabbb uppdatering från förra veckan allstå eftersom jag är så himla dålig på att ta tag i att uppdatera här.

2011-08-29 @ 15:02:43 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback