Hjälte eller något sånt.

Känner mig lite som en hjälte eller något sånt där idag. I alla fall på jobbet. Jobbade mina lite drygt 16 timmar igår, gick hem och la mig men hann inte riktigt somna innan Frida ville in. Hon var nämligen ute på partaj, och självklart fick hon sova hos mig och de för hon nog fortfarande. Men i alla fall blev knappt fyra timmars sömn innan det var dags att upp och hoppa och görs sig redo för jobb, och här är jag nu. En timme har i alla fall gått nu, bara cirka 7 timmar kvar att jobba innan jag håller helg, i en dag men i alla fall :) Det är i sånna här lägen det hade varit skönt att vara två. Att ha någon att komma hem till som visar lite kärlek och talar om för en hur duktig man är. Ja det hade inte varit helt fel. Att ha någons famn att somna i och bara mysa lite när man är såhär trött och lite småförkyld. Och nej, självklart så klagar jag inte, jag vill ju jobba det är inte det, vill bara hinna med lite annat också i mellan. Men det kommer väl kanske någon gång så småningom. Nu ska jag återgå till jobbet och önskar att jag var lika pigg och glad som på bilden här i inlägget. Stor puss!!

2011-12-17 @ 08:53:57 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback