in his arms .

Jobbade till halv två natten som gick. Det var nordöstra skånes idrottsgala som stod på kvällens schema. En inte allt för rolig kväll att jobba då folket som var där kändes ganska stilsamma. Men det gick att ta sig igenom tackvare alla fantastiskt bra människor jag jobba med.
   Så med tjugo kroner i dricks, ätit middag tillsammans med September och Calle Kristiansson plus att de såklart framfört ett par låtar var under kvällen, åkte jag tillsammans med mina underbara vänner och åt smörgåstårta på Bajonetten. Sov sen fyra timmar hemma hos mamma och pappa och åkte sen iväg och jobbade igen.

Dagens långpanna (dubbelpass) bestod först av brunch och direkt efter det var det matchdags för IFK, så det blev lite fixande med olika beställningar. Vid sextiden ikväll var jag så lycklig att jag fick stämpla ut för dagen och ta det lugnt. Så jag åkte hem och drog på min mysigaste myströja number 1 (ny kan visa denna underbaring imorgon) och åkte hem till Mattias och kollade lite på film och avslutade helgen på bästa sätt.

Nu är det dags att släcka ner datan och sova ett par timmar mer än föregående natt för att sen upp och jobba igen. GODNATT.
2011-02-06 @ 22:40:24 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback