i need you by my side .

Jobbar dygnet runt, eller ja det känns nästan som det i alla fall.
Det är måndag till söndag från åtta fram emot tio-elva.
Så ser mina veckor ut nu under handbollsvm.
Kroppen är helt slut och skriker efter lite ledighet och vila.

Har i alla fall varit ledig nu ikväll eftersom det inte var någon match ikväll.
Så det bleven snabbdusch ett par minuter i soffan och sen körde jag till Mattias och myste.
Dock är jag hemma nu igen och ska sova, eftersom han börjar fem imorgon bitti så kände vi båda att det var bäst att jag sov hemma hos mig. Så vi fick helt enkelt vara nöjda med det lilla och bara träffas ett par timmar, bättre än ingenting..

God natt mina vänner,
2011-01-18 @ 22:39:25 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback