uppdate .

Dags att göra en liten uppdatering här igen.
Ska försöka ta tag i att bli bättre på detta snart.

Har i alla fall jobbat ett par timmar idag och är nu hemma och tänker ta en dusch och en ipren.
För helt hundra mår jag inte, feber imorse och nu börjar den nog komma tillbaka lite igen.
Inte så himla roligt, och framförallt inte eftersom det är dags för handbollsvm nästa vecka, och då kan jag verkligen inte vara sjuk.
Tur då att jag inte har särskilt fartfyllda planer för min ikväll.
Åker bara hem till Mattias och myser och hoppas att febern och all förkylning och halsont försvinner.

2011-01-08 @ 16:20:56 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

låter mysigt!

2011-01-09 @ 21:10:03
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback