en liten uppdatering .

Okej jag är sämst på detta och ännu sämre just nu.
Men hinner verkligen inte med något längre, jobbet har tagit sån tid men självklart har det lönat sig också.
Har precis fått tummarna loss att ladda över bilderna ifrån kameran till datan så nu kan ni vänta er massa bilder igen.

Annars då!? Har ännu en ledig helg framför mig. Tog ledigt imorgon eftersom Frida och Jenny äntligen kommer hem idag efter två långa veckors semestrande. Så därför tänkte vi köra en heldag med en massa mys i Danmark. Bara hoppas att regnet håller sig borta. Uppdatrar mer lite senare för nu ska jag plocka lite här så att jag kan hålla kväll sen.

2011-07-29 @ 18:50:10 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback