gårdagens .

Hej vänner!

Såg precis att mina uppdateringar som jag gjorde igår inte kom upp. Men men det är väl bara att gilla läget och ta och göra nya.

Var i alla fall i Danmark och Helsingör igår med mina fantastiska tjejer. Blev lite kikande i butikerna, mat och tillslut lite dricka inhandlat. Där efter tog vi oss efter många om och men till Väla för att hitta en outfit till Frida. Gick sådär men fick med sig lite grann hem i alla fall. Så med lite kikande i mina garderober fixade vi ihop outfits till alla tre. På kvällen var det Björkets trädgård för hela slanten, så idag händer det inte allt för mycket. Inte än i alla fall...

2011-07-31 @ 13:48:17 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback