eftermiddagen .

Är nu hemkommen från en mycket trevlig oh vacker eftermiddag och kväll.
Blev upphämtad av Frida och Jenny strax innan klockan fyra, då körde vi direkt Hovdala och slottet oh kollade på balen. Alla var så himla stiliga och vackra. Möte upp mamma och resten av familjen när det var slut och även Annelie och Micke. Körde och köpte mat och sen hem till dem där vi pratade lite och kollade på studentbilderna från Nils student och lite sådär.

Nu sitter jag och kollar lite på tv, Jersey Girl närmare bestämt. Riktigt söt film får jag säga då detta kanske är den 67:e gången jag ser det. Men en gång till skadar väl aldrig.

Bilderna från helgens studenter och balen tänkte jag fixa upp i ett eget inlägg, så det kommer snart.
2011-06-12 @ 21:42:53 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så jättemycket! :)



Åh! När jag kollade på balen så ville jag gå på min igen! Så kul var det! :)

2011-06-14 @ 10:50:56
URL: http://linamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback