fantstisk helg .

Helgen har verkligen varit helt fantastisk. Fredagen blev det jobb till fyra och det var verkligen fullt ös. Massa fina och glada studenter sjöng och hade roligt och allt annat folk var också på topp. Det var verkigen en fantastisk stämning på alla i satan. Jag gick i alla fall hem till mig och fixade mig för att sen åkt på tre studenter. Hade oerhört roligt och träffade massa roligt folk.

Lördagen var det jobb som gällde efter några timmars sömn och sen tog jag bussen tillsammans  med min moster till Hästveda för att spendera kvällen tillsammans med familjen Tegeborn. Det blev bad i Lursjön och glass och sen avslutade vi med pizza och film.

Och idag har jag varit uppe sen sju och tvättat en jäkla massa och känner mig rätt sliten. Har inte gjort något vettigt alls förutom att tvättat, men det får man göra ibland. Framförallt efter en sånhär fartfylld helg och även när jag har en sex dagars arbetsvecka framför mig. Ska i alla fall åka bort till Hovdala slott om typ en timme när Frida och co kommer och hämtar upp mig. Ska då spana in alla fina killar och tjejer som ska går på årets studentbal. Och efter det så får vi se vad som händer.


jag och klassen på våran studentdag för tre år sen.
vart har den tiden tagit vägen!?

2011-06-12 @ 14:44:35 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback