guld värda .

God kväll.

Måste börja med att säga, vilket underbart fint SOMMARVÄDER vi har haft idag. Tyvärr så har jag inte fått känna av det särskilt mycket eftersom jag har varit inne på jobbet hela dagen. Hann i och för sig med ett par ärenden innan jobbet med det var inte särskilt länge, max en halvtimme. Men jag klagar absolut inte, skönt att få jobba och tjäna ihop lite pengar till sommaren och resan. 

Just nu så gör jag inte så värst mycket men känner att jag får nog snöra på mig skorna och gå en runda i sommarvärmen. Kanske en liten runda bortom Siestan och lyssna lite utanför eller nåot liknande. Bara jag kommer ut. Annars så kommer det att bli en lugn kväll med någon film och sådär. Sånna kvällar ensamkvällar är guld värda ibland. Men först ut en runda!!


2011-06-03 @ 19:31:01 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback