lite snabb uppdatering .

Hej hej.

Blev ingen uppdatering igår eftersom jag spenderade hela dagen ute i solen i Landskrona med familjen. Kollade på simning, solade, åt på restaurang och tog årets första dopp. På kvällen när jag kom hem efter si sådär 10 timmar i direkt solljus var jag helt slut och somnade en stund i soffan innan det blev dags att avklara ett samtal med bästaste vännen Frida och kolla in big brother finalen. En mycket fin dag får jag säga. Bilder och sådär kommer kanske ikväll, hinner inte riktigt med att fixa det nu.

Nu sitter jag här  och har precis fått i mig lite frukost och ska snart köra hem till mamma och pappa för att hämta upp lillasystern och mamma och fortsätta ut mot Åhus. Äntligen stranden och Åhus, som jag har längtat. Så vi hörs sen i kväll igen nr jag har avverkat denna lediga dagen.

PUSS,
2011-06-06 @ 09:47:53 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: BEAUTY TOOLS

sv: Tack så mycket, gud vad kul :)

2011-06-08 @ 15:12:29
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback