onsdagen .

Har haft en bra onsdag hela dagen.
Började med lite sovmorgon och sen jobb till fyra. Åkte med mamma hem till dem och var där en stund innan vi bestämde oss för att ta en tripp till Älmhult och IKEA. Blev lite nytt inhandlat som piffa till lägenheten lite. Kommer att komma bilder på det senare till helgen eftersom jag inte är ledig nu dessa kommande dagarna. Så det får bli uppskruvning av hyllorna på lördag eftermiddag eller liknade.

Nu sitter jag framför tvn och har precis kollat på big brother. Inget jag direkt har följt innan, kanske sett typ tio avsnitt av det sammalagt. Men känner att det är rätt roande och har man inget annat att göra så kan man lika gärna kika lite på det. Nu däremot är det criminal minds på tv, eller ja reklampaus just nu. Borde nog också tänka på sänggång eftersom det är jobb för min del även imorgon. Det är ju Siesta i stan så vi får se hur mycket vi får att göra, börjar i alla fall 7.45. Och nu börjar criminal minds igen så vi hörs.

2011-06-01 @ 23:16:59 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback