pigg och vaken .

God morgon.

Pigga och vakna denna fina morgon!? Det är jag trots att jag bara sovit fyra och en halvtimme denna natten. Kunde ju inte somna igår eller ja i natt men tillslut så gick det visst. Tröttheten kommer väl slå till senare idag eller senare i helgen. Sitter i alla fall på jobbet nu och får i mig lite frukost nu när jag fixat lite här. Vi får väl se hur dagen här blir, stänger klockan två idag och kan förhoppningsvis lämna bara ett par minuter senare. Så jag har lite ledigt i eftermiddag i alla fall.

Hoppas att ni får en skön dag idag.
2011-06-02 @ 08:19:40 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-02 @ 08:57:40
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback